کارگاه هنری و صنایع دستی ویرابا اشتغال18معلول یکی از موفقترین صنایع کوچک و زود بازده دراستان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه :کارگاه هنری معلولان ویرا نمونه ای موفق از کارگاه های کوچک و زود بازده است که می تواند الگوی خوبی برای دیگر مددجویان تحت پوشش در سازمان بهزیستی باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با معلولان شاغل در گارگاه هنری ویرا گفت :کارگاه هنری ویرا نمونه ای موفق از کارگاه های کوچک و زود بازده با مدیریت خوب آقای راه کشان است که می تواند الگوی خوبی برای دیگر مددجویان تحت پوشش در سازمان بهزیستی باشد.

دکتر رضوان مدنی محصولات تولید شده در این کارگاه را نمونه ای بارز از خود باوری و توانمندی معلولان استان عنوان کرد و افزود: اولویت اصلی ما در سال جاری فراهم نمودن زمینه اشتغال پایدار برای مددجویان تحت پوشش است که در این راستا جلسات فشرده ای با معاون اقتصادی استانداری ،پارک علم و فناوری، سازمان فنی و حرفه ای ،بنیاد توسعه کارآفرینی ، بانک های عامل و دیگر نهادهای ذی ربط برگزار شده و هماهنگی لازم جهت فرام نمودن زیرساخت ها صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان  درادامه ضمن اعلام حمایت از راه اندازی چنین کارگاه هایی گفت :هم اکنون 9کارگاه مشابه  با اشتغال بیش از  300مددجو تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه فعالیت دارند.  

  وی گفت : تمام درآمد حاصل از این کارگاه به خود معلولین شاغل در آن باز می گردد و تا حد امکان تلاش شده تا محصولات به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برسد .

کد خبر 561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد